Du har plats 11 i kön

OJ jag har aldrig i hela mitt liv varit med om att ha så låg nummer i kön hos telia! Värst var när vi skulle ha bredbandet och telefonen flyttad hit, vi var utan de i 2veckors tid för att de höll på tjorva och skicka hit tekniker och sånt men till slut fick de det att funka och då fick man 850kr i komp för utebliven telefoni. Tackar. Och nu när jag ringde så blev jag runt skickad tills jag hamnade hos en snubbe som hette Philip som fixade det som behövde fixas för att brudarna inte dög till det som skulle så gjorde denna kille allt i sin makt för att fixa det dom andra sa var omöjligt. Tack än en gång!



Telia loggan 1993, minns ni den? :) den var så fram till 2000


Telia loggan 2000-2004




Telia loggan 2004-2011, enda skillnaden var att bollarna där försvann



Och Telias logga just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0